22 March 2012

MOCK EXAM . SEMESTER 2 . LONG JOURNEY TO GO :)

assalamualaikum peeps !
alhamdulillah , semuanya sudah selesai .
ape yg selesai ? 
mock exam aku la.
exam exam oh exam .
 aku tak tahu nak comment apa pasal exam tu .
aku dah berusaha sehabis baik .
yang selebihnya aku serahkan kepada tuhan .
tapi yg pasti paper english studies (literarure) sngat kawwww susah!
walaweyhhhhh !
temenung agak lama aku dlm dewan tu . haha
tapi umi aku cakap jawab je abg.
jangan tinggal kosong .
so aku jawab jelah , betol tk betol entoh lerr.
haha

before, semasa, and selepas exam adalah masa yg sgt gerun.
overall , mmg aku mgkin dtakdirkan untuk menerima dugaan kot kalau musim exam.
masa spm dulu pun cmtu . haha
eh , baru aku sdar .
dah sethun meninggalkan benda tu . tengokkan junior dpt result teringat dulu.
punya lah tekejot sume org dgn result aku . 
well , aku pun pelik . sbb mse spm aku byk main2 kot . 
maybe doa dpd parents and cikgu2 kot byk membantu aku.

back to topic , semasa exam pulak . aku dpt berita yg mnybbkan
aku sgt sgt sgt sgt rase dissapointed.
and worried .
dear my friend ! please dont let our relationship gone.

and selepas exam pulak . teros kne pggil untuk 
ENGLISH LANGUAGE CAMP .
mmg agak bengang ah ,sbb aku bru pkir nk rehat.
ni nak kene pikir pasal bnde tu .
huh , lctrr sini mmg x de hati prot agaknya.
well , mase exam tu jugak .byk jugak senior perli2 kami.
budak TESL .
aku x pham lah apesal korng nk discriminate budak TESL .
kami bukn x nk pg program korng buat atau sombong.
tapi mmg kami punya schedule packed.
mmg lh korng ade esaimen . tpi tgoklah lctrr kami .
if they are in our shoes.
just imagine.
dah la , aku malas nk pikir pasal masalah SENIOR. 
tats not my problem . kami cuba yg terbaik utk jaga hati korang .
tapi a little bit respect that we got are nothing .

kalau nak jadi alim , biarlah ikut sunnah and ajaran rasul .
tolonglah jangan berdakwah dgn cara yg salah .
haha

dah la, aku malas nk marah2 dah ,
need to sleep doe. 
minggu exam ak mmg x ckup tido .
now , i want to have enough sleep . haha

assalamualaikum semua. :)




1 comment:

  1. sabar akim.. ingt tak kata2 yg selalu aku cakap ..kalau nak menang memang bnyak dugaan..so, kalau nk berjaya memang bnyak dugaan jugak..u can beb!

    ReplyDelete