26 May 2013

KEEP CALM AND CARRY ON.

Assalamualaikum people! 
Guess what? My first sem for degree dah habis.
Yeayyyyyyyy. *Big hug kat diri sendiri.
Nak peluk korang yang baca jugak.
Seronok sangat ni.

Well. Exam okayla
But i'm not sure about my literature paper.
I'm not sad but i'm preparing myself for referral paper.
Sigh. Apasai la susah sangat paper tu.
Aku dapat rasakan aku failed paper tu .
Kesahhhhh?

Okay , sem ni bagi aku best sangat
sebab aku rasa sem ni aku ada life.
Life ! Life! Life!
Aku belajar mcm mcm benda
Duduk luar dengan Aziz and Syed.
Banyak ajar aku erti berdikari and bersabar.
Aku syg housemates aku ni.
Well, sorry sebab aku selalu buat korang annoyed dengan perangai childish aku ni.
Sangatttttttttttttttt !

Sem ni aku rasa meaningful sangat.
80% penuh dengan kegembiraan 
10% kesedihan
10% kerosakan.
HAHAHAHAHAHAHA

Still, ada banyak benda aku boleh perbaiki.
Attitude aku sem ni agak negative sikit lah.
Maybe sebab aku dah hilang slh satu prinsip hidup aku.
Now , that prinsip bertukar jadi prinsip ni.
"Jangan fikir pasal perasaan org lain kalau hati kita pun tak terjaga"
Betul tak? And by having that prinsip, hidup aku move on
Sebab aku dah avoid diri aku dpd masalah
Well. Mungkin org kata ni selfish !
But its wrong !
This is what we called self-respect to your own self.
Lalalalala~

Pedulikan apa orang nak kata.
Kita tahu apa kita buat .
Selagi tak kacau hidup orang , so aku teruskan hidup aku mcm ni.
Aku gembira.

Study?
Haa... Okay je kot.
Takde failed assignment or task pun lagi setakat ni
Kadang kadang ada juga la gaduh kecil dengan lectrr.
Bukan apa. Kalau kita tak back up diri kita, sapa lagi kan?

A few days before, aku dapat text dpd someone
Told me to "Growing up. Please."
Bro, aku bukan tak nak grow up.
Aku cuma fikir aku tak mampu buat benda yang kau harap aku mampu.
Aku bukan lagi manusia yang suka amik risiko
Aku nak belajar buat keputusan secara selamat and rational.
Serious, aku dah tak boleh jadi org gila gila mcm dulu
Buat je apa aku suka, aku dh tak mmpu.
Sebab bagi aku its enough. Aku dh besar
Aku patut fikir baik buruk apa yg aku buat,
Sorry bro , i sincerely can't make it for you.

Percintaan?
Belum tiba masanya lagi kot? Busy la weh.
HAHAHAHAHA
Persahabatan?
Let me keep it inside this small heart okay?
Tapi kalau korang selalu baca blog tak guna ni.
Mesti korang tahu punya lah.
HAHAHAHAHA

Apapun in conclusion for this semester ,
KEEP CALM AND CARRY ON !
yeayhhhhhh!
Itu saja setakat ni.
Assalamualaikum peeps!


No comments:

Post a Comment