16 December 2012

Miracle :)

Hey guys . Assalamualaikum .
Maaf sebab lately busy .
Yaehh . masa cuti sem ni lah nak buad bisnes
Life never ask me to rest kan?
Alhamdulillah . Business pun dah mcm okay sikit skang ,.
Lepas ni balik KL nak cuba masukkan bisnes dlm jadual student aku .
Hopefullly , aku boleh balance kan
Sebab ramai je orang yg still belajar buad bisnes berjaya .
Why not me kn?

I believe in miracles.
Mcm-2 benda yang dah terjadi dalam hidup aku sebelum ini.
And next month will be a new year.
I would like to change a lot of things in my life.
I dont want anything .
Just to have a great life
Yang akan bagi aku ketenangan dan kejayaan.

Pasal cinta pulak?
Tak kot . Nanti dah grad baru nak pikir.
But if 2013 ni menemukan aku dgn seseorang .
Why not kan?
HAHA . 
Semuanya terserah pada takdir tuhan.

Friendship?
Yaehh . I LOVE MY GENG WAU !
haha.
Even kita berpisah jauh, tapi hati kita selalu dekat .
#Ecehhhhhhhhhhh

Okay got to go bebeh . 
Thanks for reading .
Yang bawah ni nak tiru cite istanbul aku datang !
XOXO A! 
bbye :)

No comments:

Post a Comment