4 May 2013

Hujan

Assalamualaikum dunia !
Hari ni 4 May 2013.
Dah nak dekat setengah tahun 2013 dah kan?
Well. Weekend again .
Hari ni aku rasa sangat sangat panas.
Berbeza dengan hari hari sebelum ni
Yang cukup berangin dan  sejuk sebab hujan.

Malam semalam aku, izal dan izam
Pergi ambil dua ratu PD si Nab dan si Syakilla tu
Haihh, penat jugak lah badan drive semalam
Perjalanan kami agak sadis 
Semua ini adalah disebabkan satu kesalahan bangang itu.
HAHAHAHAHAHAHA
Disebabkan Syahrizal bangun lambat
Aku tak boleh pergi kerja
Aku tak sempat hantar document
Aku kehilangan duit dan sebagainya

Lesson that he should learnt.
A mistake can ruin people life
Cehhh. macam la ruin sangat
Nasib baik dia kawan baik aku.
Kalau tak, semalam aku bunuh dia
HAHAHAHAHA

Izam tidur rumah aku sebab semalam asrama dia dah tutup
Sepatutnya aku nak hantar dia pergi Sg Buluh
Tapi we all ended up bangun pukul 10
And i've got to work at 11
HAHAHA

Well pagi yang indah sebab bangun lambat .
Bukak pintu bilik terlanggar syed yang sedang terjelepuk di depan
Kaki yang sememangnya lebam sebab main ice skating
Betambah pedih . Arghhh!
Haishh, mandi dengan air yang tiba tiba slow and laju
Dan segera hantar Izam ke TBS 
Dan terkejar kejar untuk bekerja
Penat weh!

Aku belum makan lagi sekarang sebab tengah dalam waktu bekerja
Tapi masih sempat menulis sebab tak ada customer.
Aku laparrr ! Mohon siapa siapa belikan makanan please.
Semalam walaupun penat tapi best
Sebab dah lama kami tak gather sama sama
Dah lama tak kutuk gigi nab and syakilla
Dah lama tak kutuk kereta Izal
Dah lama tak bedrama dengan Izam
HAHAHAHAHA
Semua itu indah .

Bukan kenangan yang boleh dibeli dengan wang ringgit,
Bukan juga kenangan yang boleh direpeat sesuka hati
Aku sayang kawan kawan aku .
Tak kiralah geng wow or uekuek
Aku sayang mereka macam adik beradik aku

Sometimes kita harap orang akan buat mcm apa kita buat
Tapi kita patut sedar semua orang ada hati dan otak lain lain
Biarlah mereka yang berlalu pergi
Enjoy moment sekarang
So bila ia berlalu kita takkan menyesal

Eh aku dah dengar bunyi guruh berdentum dekat langit la!
Hari dah nak hujan . Yeayyy!
Okay lah . Nak kembali bekerja .
Bye sayangsssss


No comments:

Post a Comment